Hospitality service is tegenwoordig bijna niet meer weg te denken uit met name de luxe appartementencomplexen, zoals De Rotterdam, Park Hoog Oostduin ( Den Haag) en Pontsteiger
( Amsterdam).

Service en veiligheid in het wooncomplex

Op de mooiste locaties in Nederland werken servicemedewerkers van Goodday om bewoners te ontzorgen. Wat bedoelen we met ontzorgen? Het gaat hier om het aanbieden van een waslijst aan servicediensten, die vanuit de hospitality gedachte zijn geïnitieerd. Denk aan de vroegere conciërge bij een appartementengebouw of een gedistingeerde huismeester in een geweldig wooncomplex in Amerika. Een vast en betrouwbaar gezicht, die de bewoners bij naam kent en zorgt voor een persoonlijke binding. Het gaat om het brengen van comfort, het “op je gemak laten voelen’, het zorgen voor een stukje veiligheid en dat het complex er netjes en op orde uitziet.

Aanspreekpunt en ontvangst

Naast de ontvangst van bezoekers, huurders en andere gasten, verzorgen zij de telefoonservice, post en pakketdiensten en zijn zij het 1ste aanspreekpunt voor allerlei servicediensten (zoals de stomerij -en boodschappenservice, carwash, honden uitlaat, sleutel-bewaar service, planten verzorgen bij vakanties e.d.).

Verbinding tussen bewoners met kleinschalige events

Daarnaast organiseren zij i.s.m. onze opdrachtgever ook kleinschalige events op de locaties om te zorgen voor binding tussen de bewoners en vanzelfsprekend ook tussen hen en de bewoners.
Zoals een muziekconcert in de tuinen tussen de gebouwen bij Maanplein Den Haag of een work out bij een complex aan de Zuid As in Amsterdam, een BBQ bij de Rotterdam of een bewonersborrel in Amstelveen. Onze opdrachtgever werkt met echte LOCALS en startups om een event juist die persoonlijke touch te geven en betrokkenheid in de buurt te stimuleren.

Gastheerschap in wooncomplex - GoodDay Hospitality

Persoonlijk contact , ook in deze coronatijd

Het gaat om vertrouwen en contact leggen, maar onze medewerkers zijn er ook ((met name in deze corona tijden) om een kletspraatje te maken met de bewoner. In een aantal gebouwen wonen een groot aantal expats en voor hen is het belangrijk om iemand te hebben, die hen bijvoorbeeld de nieuwe hot spots tipt, uitlegt hoe hij het snelst kan reizen naar een andere stad.

Handyman voor kleine klussen

Bij een aantal locaties werken we met gastvrije handige huismeesters, ook wel de handyman genoemd. Kleine reparaties en klusjes worden door deze medewerkers met een glimlach uitgevoerd, grotere reparaties of gebreken worden gemeld bij de organisaties, waar contractafspraken mee gemaakt zijn en hierin gespecialiseerd zijn. Zij houden woongebouwen schoon, heel en veilig.
Naast gastvrijheid zijn daadkracht, assertiviteit en snel kunnen schakelen belangrijke eigenschappen van deze handy man.

Verhuizer appartementen GoodDay Hospitality

Ondersteuning bij verhuizing

Als perfecte aanvulling op deze service -en dienstverlening is de functie van inhuismeester/verhuizer. Zij zorgen tijdens de verhuisdagen voor een soepel en efficiënt verloop, helpen mee tillen en sjouwen, zorgen dat de liften niet overvol raken en dat de nieuwe appartementen zonder schade worden bewoond.
Naast de invulling van deze rol, zorgt Goodday ook voor het verhuismateriaal, zoals de rolhondjes, rolcontainers en verhuisdekens. Alles om de bewoner het naar z’n zin te maken op de eerste dag.

Uiteindelijk willen wij wonen nog leuker, makkelijker en verrassender maken.

Interesse in dit mooi concept of het inhuren van gastvrije daadkrachtige verhuizers? Laat het ons weten.